wtorek, 24 marca 2009

Controlling Crowds w całości na myspace!

Nie ma co się rozpisywać, grupa Archive umieściła swoje najnowsze dzieło w całości na swoim majspejsie. Ja się właśnie zasłuchuje i wam polecam zrobić to samo.
oto link.

A tu utwór, który na Controlling Crowds się nie znajdzie.



Premiera w Polsce 30.03.2009.

1 komentarz:

Robert pisze...

Posrac by mnie chyba musialo, zeby sluchac CALA nowa plyte, na ktora czekam od kilku miesiecy (tydzien temu zamowilem), w marnej, myspaceowej jakosci. Dlatego wszystkim, ktorzy podobnie jak ja - naprawde na ta plyte czekaja i chca wydac na nia troche kasy (choc w sumie, kto dzis to jeszcze robi...) - NIE POLECAM poznawac nowej plyty (w calosci!) poprzez myspace. Archive jest zespolem, ktory charakteryzuje przede wszystkim doskonala produkcja i super-dopracowane brzmienie. Sluchanie tej muzyki, a juz z pewnoscia poznawanie w calosci nowej plyty w taki sposob - jak dla mnie mija sie z celem.
Dziwia mnie tylko 2 rzeczy. 1) Po co zespol to zrobil? 2) Hunter, po co polecasz "zasluchiwanie sie" w doskonalej, swietnie wyprodukowanej muzyce, na ktora niektorzy z nas czekaja od miesiecy - w nedznej, myspaceowej jakosci, przez laptopowe "glosniki"? Nie przystoi...

Pozdro!
ziom